Paragraafcategorie Je Promotie

KLASSENOPDRACHT – Guerilla marketing actie

Klassenopdracht Opdracht: Guerilla marketing actie bedenken Het bedrijf Smoothy4all heeft een nieuwe revolutionaire smoothy ontwikkeld die niet alleen gezond is maar bovendien is verpakt in milieuvriendelijk karton. Een kartonnen rietje wordt standaard meegeleverd. De lege verpakking en het rietje kunnen gewoon bij het oud papier! Vorm groepjes en met je groep bedenk je een guerilla [...]

KLASSENOPDRACHT – Guerilla marketing actie Lees verder »

H250-02 – Vak- en consumentenbeurzen voor de ondernemer

Vak- en consumentenbeurzen Elk jaar worden er in Nederland honderden vak- en consumentenbeurzen georganiseerd. Deze beurzen vinden plaats in alle delen van het land.   De vakbeurs Een vakbeurs is een bijeenkomst of tentoonstelling van bedrijven uit een bepaalde industrie. Deze beurzen zijn meestal alleen toegankelijk voor medewerkers van bedrijven. Heb je een Business to

H250-02 – Vak- en consumentenbeurzen voor de ondernemer Lees verder »

H250-04 – Winkelcommunicatie

Winkelcommunicatie Een onderdeel dat niet mag ontbreken bij promotie is "winkelcommunicatie". Zoals we weten gaat het bij communicatie om alle uitingen van het bedrijf waar de klant mee wordt geconfronteerd. Heb je een bedrijf dat klanten ontvangt, bijvoorbeeld een kapsalon of een winkel, dan is winkelcommunicatie één van de uitingen waar je serieus aandacht aan

H250-04 – Winkelcommunicatie Lees verder »

You cannot copy content of this page

Scroll naar boven